Frida Ellinor - en udda, men stundvis glad, människa

  • För omväxlings skull har jag idag gjort allt skolarbete jag planerat att jag skulle göra.
  • Det känns som om jag vänjer mig vid träning mer och mer - trots att det fortfarande är illjobbigt och jag fortfarande har illdålig kondition, börjar det bli rutin nu i alla fall att träna.
  • Bäst av allt - för första gången på många år ser jag hjärtligt fram emot sommarlov. Det låter säkert konstigt, patetiskt, men sån är jag. Var jag. (?) Detta året gäller det; jag är otroligt taggad på egna texter, läsa ohyggligt mycket måste-litteratur, sol&bad&familj&vänner, artonårsfest för moi samt JOBBA.

Det känns bra, det känns som om jag dödar några spöken för varje dag som går. Även om vissa utav dem är fastetsade i min personlighet och i mitt liv, vet jag inte än min fulla potential när jag gjort mig av med alla överflödiga spöken. Äventyr!

Ow jag gillar när mina inlägg blir såhär härligt soliga.



Åsikter

Överför din visdom nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Publiceras ej!)

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0