Utveckling?

Ibland går utvecklingen så långsamt att man inte märker det, men sen när man väl kommer o tänka på det är det som om man går in i en betongvägg. På ett bra sätt.

Exempelvis är det ganska otroligt för mig hur fenomenet "överskriden dead-line" över huvud taget inte finns med på kartan längre. Det är helt otänkbart att man skulle lämna in en uppgift en dag för sent, eller mejla i sista sekund att du får den imorn - utan att ha en anledning.. Håller jag på att växa upp?

Sen finns det förändringar man märker och är stolt över. Jag tränar numera 2 ggr/veckan, äter frukt efter, äter vitaminrik yoghurt varje morgon, grönsaker när jag måste... Innan var jag allergisk mot allt nyttigt.

Sakta, sakta går det åt rätt håll. Min benoperation som jag hade för ett tag sen gör sig även påmind lite då och då, det resulterar då i ett fånigt flin i mitt ansikte om att den tiden då inte är nu. JO alla positiva aspekter är nödvändiga när man ska klara sig helskinnad genom det så kallade LIVET!


Random bild... Den föreställer lycka.

Åsikter
Postat av: Sandra Samuelsson

Hur ser benen ut nu då? :D e dom helt raka? :) nöjd? var det värt det? :)

2010-06-14 @ 22:24:27

Överför din visdom nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Publiceras ej!)

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0